Warianty tytułu
Gamification as a Management Tool of the Consumer Involvement
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest próba ujęcia istoty grywalizacji jako narzędzia zarządzania zaangażowaniem konsumenta. Rodzajem wykorzystanej metodologii badawczej jest analiza literatury przedmiotu oraz stron internetowych prezentujących programy grywalizacyjne. Omówiono obszary zastosowań grywalizacji. Zaprezentowano przykłady programów grywalizacyjnych w różnych branżach. (abstrakt autora)
The objective if the article is an attempt to apprehend the essence of gamification as a management tool of the consumer involvement. The used research methodology is the analysis of literature and websites presenting gamification programs. Gamification application areas are discussed. Examples of gamification programs in various industries are presented.(author's abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
- Golińska, E. (25.10.2013). Gra miejska jako przykład zaangażowania społecznego. Pobrano z: http://swietokrzyskie.ngo.pl/wiadomosc/924955.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171467665