Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Badania w obszarze neuromarketingu, tworzenie profili multisensorycznych to praca niezwykle ciekawa, ale też bardzo droga. Wymaga bowiem udziału wysokiej klasy specjalistów, zespołów i agencji badawczych, których zadania wykraczają daleko poza zakres prac agencji kreatywnych. Sam etap badań w przypadku neuromarketingu oznacza poszerzenie portfolio instrumentów badawczych o aparat fMRI (funkcjonalny rezonans magnetyczny) i działania polegające na mapowaniu emocji u badanych konsumentów. Jednak są prostsze i tańsze metody jak zastosowanie, przynajmniej w niektórych segmentach sensoryki zmysłu węchu lub smaku. Nie bez znaczenia jest też właściwie dobrany personel. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171472336