PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 126, T.1 | 37--44
Tytuł artykułu

Cechy e-commerce i ich wpływ na pozycję rynkową e-kupującego

Warianty tytułu
E-Commerce Features and Their Impact One-Buyers Market Position
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Racjonalne wykorzystanie charakterystycznych dla e-connnerce nowych możliwości uzyskania istotnych informacji na temat e-detalistów może poprawiać ilość krytycznych zasobów informacyjnych e-klientów. Fakt ten staje się coraz ważniejszy, ponieważ stosowanie e-connnerce jest coraz powszechniejsze właściwie w każdym zakątku świata. Wydaje się, że dzięki internetowi i zasobom informacyjnym dostępnym w tej sieci, klienci mają możliwość pogłębienia wiedzy na temat e-sprzedawców i ich oferty. To w konsekwencji prowadzi do bardziej racjonalnych decyzji zakupowych dokonywanych przez klientów internetowych.(abstrakt oryginalny)
EN
Rational use of characteristic for e-commerce new possibilities of obtaining relevant information about e-retailers can improve critical business information resources owned by e-customers. This fact is getting increasingly important as the use of e-commerce is on a steady rise in every comer of the globe. It seems that, due to the Internet and the information resources available on the network, customers have the opportunity to deepen their knowledge one-retailers and their offer. This, in consequence, leads to a more rational purchase decisions made by online customers.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
37--44
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Bibliografia
  • Afuah, A, Tucci, Ch.L. (2003). Biznes internetowy, strategie i modele. Kraków: Oficyna Ekonomiczna.
  • Budziewicz-Guźlecka, A (2012). Management of Changes in Enterprises as a Form of Adaptation to E-Economy. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 8.
  • Drab-Kurowska, A (2012). E-commerce in modern economy. 12th International Scientific Conference Globalization and its Socio-economic Consequences. Żylina: Uniwersytet w Żylinie.
  • Drobiazgiewicz, J. (2016). Elektroniczny punkt kontaktowy dla biznesu - istota i funkcje. Ekonomiczne Problemy Usług, 123.
  • Dziembek, D. (2014). Systemy informatyczne w modelu SAAS wspierające proces powstawania organizacji wirtualnej. Ekonomiczne Problemy Usług, 12211, 291-299.
  • Fritsch, M., Ewers, H-J., Wein, T. (2003). Marktversagen und Wirtschaftspolitik. Muenchen: VahlenFranz GmbH.
  • Gersch, M. (2000). £-Commerce: Einsatzmoglichkeiten und Nutzungspotenziale. Arbeitsbericht CCEC 1 Nr. 82 des IUU, Institut fur Untemehmungsfuhrung und Untemehmensforschung, Marz 2000.
  • Kotylak, S., Michałowska, M., Danielak, W. (2015). Forming relationships on the e-commerce market as a basis to build loyalty and create value for the customer. Empirical findings. Management, 19 (1).
  • Kubiak, B.F. (2003). Strategia informatyzacji współczesnej organizacji. Gdańsk: Wydawnictwo Akwila.
  • Kuczera, K. (2013). Metodyka badania modeli biznesowych podmiotów gospodarczych. Management and Business Administration. Central Europe, 1 (21).
  • Merz, M. (2002). Electronic Commerce. Heidelberg: Dpunkt.verlag GmbH.
  • Peters, R. (2010). Internet-Okonomie, Berlin, Heidelberg: Springer Verlag.
  • Skrzypek, E., Grela, G. (2005). Informacja jako zasób niematerialny w warunkach globalizacji. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, XXXIX.
  • Wrzosek, W. (2000). Asymetria informacji. Marketing i Rynek, 8-9.
  • Zhou, Y., Bergmann, R., Schlang, H. (2004). Geschäftsmodelle für Mobile Financial Services. Studien zur Systementwicklung, 18.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171475405

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.