PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 25, t. 1 | 119--129
Tytuł artykułu

Platforma google adwords współczesnym narzędziem promocji przedsiębiorstw

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Platform Google Adwords Contemporary Promotion Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W dobie XXI wieku Internet jest najczęściej używanym źródłem pozyskiwania informacji oraz komunikacji ludzkości ze światem. Reklamowanie się za pośrednictwem tego narzędzia, z którego korzysta ponad połowa populacji na całym świecie, jest najefektywniejsze dla współczesnych przedsiębiorstw. Wśród wszystkich wszechobecnych form reklamowanie się przez firmy, tak te małe, jak i duże, na czele wciąż jest platforma Google AdWords, wypierająca inne środki masowego przekazu. Zarówno te tradycyjne, jak i nowoczesne formy reklamy opierające się na potencjale Internetu, a wykorzystujące w celach reklamowych przestrzeń różnego typu portali społecznościowych, okazują się mniej efektywne, ponieważ moda wśród społeczności na portale mija, natomiast popularna przeglądarka Google wydaje się być ciągle jednym najpopularniejszych narzędzi szukania informacji. Celem artykułu jest zaprezentowanie sukcesywności marketingowej platformy Google AdWords, podpierane przykładem badania na mikroprzedsiębiorstwie, które mimo niskiego nakładu finansowego, niewielkiej znajomości pozycjonowania swojej strony w Internecie, jak i wysokiej konkurencyjności na rynku dzięki skorzystaniu z możliwości promowania się za pomocą Google zyskało przewagę i rozgłos.(abstrakt oryginalny)
EN
In the age of twenty-first century, the Internet is the most widely used source of information retrieval and communication with the world of humanity. Advertising through this tool, with more than half the world's population, it is the most effective for today's businesses. Of all pervasive forms of advertising by companies and the small and large, at the head still is the Google AdWords platform, superseding other media. Both the traditional and modern forms that use the Internet, how to use different types of social networks for advertising purposes, because the fashion community portals passes, and to search for information in the popular browser Google people will always search for information. The aim of the article is to present sukcesywności marketing platform, Google AdWords, an example of the supported research on micro enterprise that low financial commitment, a little knowledge of the positioning of your page on the Internet, and high competitiveness on the market thanks to the use of the possibility to advertise on Google gained advantage and publicity.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
119--129
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Częstochowska
Bibliografia
  • 1. Brady R., Forrest R., Mizerski R. (2002), Marketing w Internecie, PWE, Warszawa.
  • 2. Bzdyra-Maciorowska A. (2015), Demografia już za ciasna na klienta, "Marketing w Praktyce", nr 1.
  • 3. Hartman J. (2013), Marketing to kultura, "Marketing w Praktyce", nr 1.
  • 4. http://marketingdlaludzi.pl/adwords-express-szybko-latwo-i-lokalnie (dostęp: 01.04.2016).
  • 5. http://nowymarketing.pl/a/4451,dekalog-google-adwords-10-rzeczy-o-ktorych-musisz-pamietac (dostęp: 01.04.2016).
  • 6. http://nowymarketing.pl/a/67,analiza-aukcji-reklam-adwords-poprawiaj-skutecznosc-reklam- dzieki-konkurencji (dostęp: 01.04.2016).
  • 7. http://nowymarketing.pl/a/835,adwords-express-szansa-czy-zagrozenie (dostęp: 01.04.2016).
  • 8.https://adwords.google.com/cm/CampaignMgmt?authuser=0&__u=1392961227&__c=6193204587
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171477851

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.