Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Reklamy, w których wszystko jest "naj" można nazwać odą do własnego ego, nie zaś komunikacją. Ta ostatnia oznacza przecież dialog i polega na mówieniu rzeczy, które chcemy powiedzieć zakładając, iż są ciekawe dla naszego rozmówcy. Jeżeli czegoś od konsumenta chcemy, tym bardziej jego musimy "głaskać" - nie siebie. Jest to zasada pewna niemal jak prawo grawitacji. Oglądając reklamy w Wenezueli, gdzie produkty w większości kupowane są na kartki (a więc konkurencja jest tam praktycznie żadna), często można zauważyć większą finezję komunikacyjną, aniżeli w promocji produktów nie jednej polskiej marki. W przypadku np. PKP muszą zajść najpierw rzeczywiste zmiany, potem dopiero marketing i reklama. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Izmałkowa Consulting
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171478921