Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Emocja kieruje się uwagą a uwaga jest pochodną emocji. Oznacza to, iż nie ma marketingowej narracji bez emocji. Co więcej emocja modeluje cały proces poznawczy, mocno zabarwiając dalsze przetwarzanie informacji. Taki proces nazwany jest heurystyką nastroju. Nastrój emocjonalny w jakim się znajdujemy, nie tylko wpływa na postrzeganie świata, ale determinuje również nasze zachowania w stosunku do kampanii reklamowych. I tu ma pole do popisu reklamodawca, a wybór kombinacji jest wprost ogromny. Np. po kryminałach czy filmach grozy w TV łatwiej przyswajalne są reklamy produktów, które bazują na wzbudzaniu zaufania itd. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171484728