Warianty tytułu
Think Before You Act - Design Thinking and its Effect on Sales Volume
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł przedstawia koncepcję design thinking i jej wpływ na wielkość osiąganej sprzedaży. Badania sprawdzające świadomość społeczeństwa na temat znajomości pojęcia przeprowadzone zostały za pomocą spontanicznej sondy telefonicznej oraz danych zebranych na postawie zapytań Internautów przez Google Trends. Design thinking polega na przekazaniu narzędzi designerów w ręce osób, które nigdy nie uważały się za związane w jakikolwiek sposób z designem, oraz na zastosowaniu tych narzędzi do zdecydowanie szerszego spektrum problemów. Artykuł poświęcono badaniu efektywności tej metody poprzez analizę jej wpływu na sprzedaż na przykładzie innowacyjnych butelek Bobble Bottle oraz zaprojektowanych w klasyczny sposób bidonów VATTEN. (abstrakt oryginalny)
The article presents conception of design thinking and its effect on sales volume. Awareness concerning the idea have been tested by spontaneous phone survey either based on Google Trends' data. Design thinking shows how thinking like a designer can transform the way we develop products, services, processes-and even strategy. The paper verifies effectiveness of this method via the analysis of its influence on sales volume by the example of innovative Bobble Bottles compared to VATTEN water bottles. (original abstract)
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- Brown, T. (2013). Zmiana przez design. Wrocław, Wydawnictwo Libron.
- Designthinkersgroup (2017). The Awareness of Design Thinking Is Growing. Pozyskano z: http://www.designthinkersgroup.com/awareness-design-thinking (28.04.2017).
- Designthinking.pl (2017). Design Thinking i sprzedaż. Część 1. Pozyskano z: http://designthinking.pl/design-thinking-sprzedaz-czesc-1 (15.04.2017).
- Financial Times (2017). Global MBA Ranking 2016. Pozyskano z: http://rankings.ft.com/businessschoolrankings/global-mba-ranking-2016 (11.01.2017).
- Parmar A.J. (2017). Design Thinking for Innovative Business Design. Intangible to Tangible. Ahmedabad: Indian Institute of Management Ahmedabad.
- PDA Group (2017). How to Create New Value for Customers with Design Thinking. Pozyskano z: http://www.pdagroup.net/how-to-create-new-value-for-customers-with-design-thinking (15.03.2017).
- Serafiński, B. (2017). Touchideas. Design thinking - myśl rozwiązaniami! Pozyskano z: http://www.touch-ideas.com/PDF/design-thinking.pdf (10.01.2017).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171485581