PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 9 | 6--8
Tytuł artykułu

Marketing w genach firmy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Mega konkurencyjność wymusza konieczność wyróżniania się i takiego pozycjonowania marek, aby skupić uwagę coraz bardziej rozdrobionych grup docelowych. Bowiem strategiczne podejście do zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie wiąże się również z wiedzą o rynku, o zachowaniach konsumentów, ich ścieżkach zakupowych oraz pomiarem satysfakcji klienckiej. To także troska o to, jak podtrzymać zainteresowanie ofertą poprzez promocję, rozszerzanie portfolio itp. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
  • CEO & Strategy Direktor, Rubikom
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171487539

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.