PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 10 | 6--10
Tytuł artykułu

Dziecko na ręku, pies przy nodze

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Według Jamesa Lafferty, dyrektora zarządzającego firmą Procter & Gamble Polska, emocje są obecnie najważniejszym aspektem komunikacji. Niestety badania w tym zakresie jednoznacznie potwierdziły, iż np. muzyka w reklamach, w sposób oczywisty wpływająca na nastroje konsumentów, wcale nie przekłada się na efektywność sprzedażową. Emocje w marketingu, być może na szczęście - wymykają się logice. Nie działają bowiem nigdy według rzekomo stałych instrukcji czy zasad. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
6--10
Opis fizyczny
Twórcy
  • Adwertajzing
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171491476

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.