PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 4 (36) | 139--148
Tytuł artykułu

Wpływ rozwoju e-commerce na rynek powierzchni magazynowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Impact of E-Commerce Development on the Warehouse Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem rozważań w artykule jest wpływ rozwoju e-commerce na rynek powierzchni magazynowych. Na podstawie dostępnych raportów scharakteryzowano rozwój handlu internetowego w Polsce, ukazując dynamikę oraz rodzaj zmian. Przedstawiono potrzeby sektora e-commerce w zakresie logistyki, w szczególności w obszarze magazynowania. Potrzeby te scharakteryzowano i jednocześnie pokazano, jak przedstawiciele rynku powierzchni magazynowych są przygotowani do obsługi firm z sektora e-commerce. Rozważania zilustrowano zmianami, jakie zachodzą w wyniku rozwoju e-commerce na rynku powierzchni magazynowych w Polsce.(abstrakt autora)
EN
The subject of discussion in the article is the impact of e-commerce sector on the warehouse space market. On the basis of available reports have been characterized the development of e-commerce in Poland, showing the dynamics and the type of change. Have been presented the needs of e-commerce sector in the field of logistics, in particular in the area of storage. These needs have been characterized and shown at the same time, how representatives of the warehouse space market are prepared to support companies in the sector of e-commerce. The considerations are illustrated by the changes that occur as a result of the development of e-commerce on the warehouse space market in Poland.(author's abstract)
Rocznik
Numer
Strony
139--148
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Bellon, M. (2016). E-commerce w Polsce stale przyspiesza. Pobrane z: http://pulsinnowacji. pb.pl/4418019,7215,e-commerce-w-polsce-stale-przyspiesza (19.01.2016).
  • Brundage, T. (2015). Is Your Warehouse Ready for E-Commerce? (24.08.2015). Pobrane z: http://speconthejob. com/is-your-warehouse-ready-for-e-commerce/ (12.03.2016).
  • Chiang, K.P., Dholakia, R.R. (2003). Factors Driving Consumer Intention to Shop Online: An Empirical Investigation. Journal of Consumer Psychology, 13 (1-2), 177-183.
  • E-commerce Boom Triggers Transformation in Retail Logistics (2013). Pobrane z: http://magazyny.pl/media/ reports/Global_E-commerce_Reports.pdf (12.03.2016).
  • E-commerce: ile z 31 mld zł dla polskich e-sklepów? (2015). Pobrane z: http://fp20.org/e-commerce-ile-z-31- mld-zl-dla-polskich-e-sklepow,1243 (22.07.2016).
  • E-commerce w Polsce dopiero rozkwitnie (2014). Pobrane z: http://www.forbes.pl/e-commerce-w-polscedopiero- rozkwitnie,artykuly,174351,1,1.html (22.07.2016).
  • Kabango, Ch.M., Asa, A.R. (2015). Factors Influencing E-commerce Development: Implications for the Developing Countries. International Journal of Innovation and Economics Development, 1 (1), 64-72.
  • Kawa, A. (2014). Logistyka e-handlu w Polsce. Pobrane z: https://media.poczta-polska.pl/file/.../logistyka- _e_handlu_w_polsce.pdf (22.07.2016).
  • Logistyka e-commerce w Polsce. Przetarte szlaki dla rozwoju sektora (2015). Pobrane z: http://www.jll.pl/ poland/pl-pl/Research/Logistyka_e_commerce_w_Polsce_przetarte_szlaki_dla_rozwoju_sektora_ raport.pdf (22.06.2016).
  • Rodríguez-Ardura, I., Meseguer-Artola, A., Vilaseca-Requena, J. (2008). Factors Influencing the Evolution of Electronic Commerce: An Empirical Analysis in a Developed Market Economy. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 3 (2), 18-29.
  • Rynek nieruchomości magazynowych w Polsce w 2015 (2016). Pobrane z: http://magazyny.pl/blog/raporty/raporty- ogolnopolskie/raport-jll-2015-o-rynku-powierzchni-magazynowych-w-polsce/ (22.06.2016).
  • W syntetycznym skrócie o rozwoju rynku e-commerce w Polsce (2015). Pobrane z: http://www.forbes.pl/ rozwoj-rynku-e-commerce-w-polsce,artykuly,195234,1,1.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171491766

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.