Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Emocje w marketingu to temat, który niewątpliwie ekscytuje. Psychomanipulacja, podprogowa reklama czy szarlatani sterujący emocjami i wywierający wpływ na konsumencką społeczność i jej prozakupowe zachowania, wreszcie wpływanie na nastroje i poglądy - to tylko niektóre z form oddziaływania. Do marketerów dołączają też tworzący użyteczne interfejsy, modelujący rozwiązania metodą design thinking, czy projektanci i twórcy aplikacji, którzy zwracają uwagę na związek emocji z nawykami i motywacją. Pomimo wszystko warto w tych zamierzeniach postawić sobie granice etyczne, gdyż niewłaściwe igranie z nimi może szybko przynieść odwrotny skutek. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171493076