PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 10 | 49--51
Tytuł artykułu

Kiedy straszyć, kiedy wzruszać

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każda reklama, cokolwiek by promowała, chce pozostawić konsumenta z poczuciem, że oferowany produkt pozostawi ich w stanie zadowolenia i satysfakcji z dokonanego wyboru. Nic w tym dziwnego, skoro najbardziej pierwotną, biologiczną naturą człowieka jest dążenie do błogiej przyjemności. Zadowolenie jest zatem osią komunikacji marek produkujących rozmaite specjały. Natomiast wątki związane z miłością spoty reklamowe pokazują dwojako: jako element zmysłowy względnie jako troskę i opiekuńczość. Przy czym te pierwsze kierowane są raczej do mężczyzn. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
49--51
Opis fizyczny
Twórcy
  • VML Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171493190

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.