PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 11 | 34--36
Tytuł artykułu

Wymarzone miejsce dla emocji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zarówno psychologowie jak i marketerzy doceniają rolę emocji w procesie zakupowym oraz określaniu stosunku konsumentów do marek czy produktów. IPA DataBANK przeprowadziło badanie, na podstawie którego dowiodło, iż emocje mają bezpośredni wpływ na efektywność kampanii reklamowych (kampanie emocjonalne skuteczne były w 31%, zaś te racjonalne tylko w 16%). Oczywiście istnieje też wiele niebezpieczeństw związanych z emocjonalizacją przekazu. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
34--36
Opis fizyczny
Twórcy
  • Blink Interactive
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171494292

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.