PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 11 | 52--54
Tytuł artykułu

Momenty na ścieżce zakupowej

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zakupowa ścieżka klienta to wielkie wyzwanie dla marketerów, których celem jest nie tylko kreacja komunikatów reklamowych, ale także interpretacja zachowań klientów. Celem dzisiejszego marketingu, czy to w wersji digitalowej, czy offline'owej jest stworzenie konsumentowi komfortowej przestrzeni do podjęcia decyzji. Dzieje się to poprzez dbanie o reputację produktu, brandu i firmy. To także logistyka informacji oraz budowanie wizerunku eksperta, czyli kogoś pomocnego przy zakupie. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
52--54
Opis fizyczny
Twórcy
  • Bluerank
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171494638

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.