PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 11 | 59--61
Tytuł artykułu

Nie wbijaj słupa w społeczności

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Problem agresywnej, monotonnej i coraz bardziej nużącej autopromocji dotyczy nie tylko celebrytów i osób publicznych, ile firm prowadzących działania w social mediach. To wyzwanie dla marek, dla których media społecznościowe są kolejną platformą do emisji standardowych reklam czy komunikatów. Tymczasem nowe media wymagają zupełnie nowych środków wyrazu. Czas do tej pory poświęcany na wstawienie jeszcze jednego zabawnego mema lepiej wykorzystać w Twitterze czy Facebooku na udzielenie eksperckiej pomocy osobom, które w przyszłości stać się mogą naszymi klientami. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
59--61
Opis fizyczny
Twórcy
  • Instytut Monitorowania Mediów
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171494642

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.