Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Znając technologiczne możliwości i jednocześnie analizując, jak obecnie radzimy sobie z efektem tzw. ślepoty reklamowej, nietrudno stwierdzić, iż tzw. multiscreening w Polsce doskonały nie jest. Od wielu lat problem ten wzbudza ogromne zainteresowanie marketerów. Multiscreening to niezaprzeczalnie masowe zjawisko. Użytkownicy bowiem wykorzystują różnorodne ekrany w tym samym czasie (na laptopach, smartfonach itp.), niezależnie od tego, czy ma to służyć jednej czynności, np. wyszukiwaniu dodatkowych informacji o aktualnie oglądanym programie w TV, czy są to tematy niezależne od siebie. Na polskim rynku istnieją rozwiązania techniczne, które pozwalają zbliżyć się do pełnej synchronizacji. Przykładem jest AOD Sync - narzędzie rozwijane lokalnie w kraju przez ZenithOptimedia. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- ZenithOptimedia
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171494962