Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Doświadczeni marketerzy wiedzą, iż pojawienie się marki w nowych kanałach komunikacji oznacza dotarcie do większej liczby konsumentów, co w sposób pośredni przekłada się na wzrost biznesu. Marki obserwując rozwój społecznościowych mediów już dawno wyszły poza klasyczny fan page na Facebooku. Naturalnym więc posunięciem jest szukanie nowych rozwiązań. Przykładem jest Telepizza Polska, która wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów aktywnych w social mediach wprowadziła możliwość zamawiania pizzy jednym kliknięciem w Twitterze. To element nowatorskiej, innowacyjnej platformy Click & Pizza, która umożliwia zamówienie przysmaku w bardzo prosty, ale nowoczesny sposób. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171495262