PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 11 | 83--85
Tytuł artykułu

ShakeHands / Telepizza Polska. Doceniona odwaga Telepizzy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Doświadczeni marketerzy wiedzą, iż pojawienie się marki w nowych kanałach komunikacji oznacza dotarcie do większej liczby konsumentów, co w sposób pośredni przekłada się na wzrost biznesu. Marki obserwując rozwój społecznościowych mediów już dawno wyszły poza klasyczny fan page na Facebooku. Naturalnym więc posunięciem jest szukanie nowych rozwiązań. Przykładem jest Telepizza Polska, która wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów aktywnych w social mediach wprowadziła możliwość zamawiania pizzy jednym kliknięciem w Twitterze. To element nowatorskiej, innowacyjnej platformy Click & Pizza, która umożliwia zamówienie przysmaku w bardzo prosty, ale nowoczesny sposób. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
83--85
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Brand Support
  • Shake Hands
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171495262

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.