PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 12 | 22--24
Tytuł artykułu

Pokaż się od kuchni

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marki rzadko decydują się na wybór Instagramu jako głównego kanału komunikacji w społecznościowych mediach, uważając że ma on zbyt wiele wad. Ale dla niektórych podmiotów nad wadami tymi przeważają zalety. Bardzo wielu uważa, iż właśnie Instagram jest idealnym miejscem dla firm, marek czy organizacji na pokazywanie swojej działalności z innej perspektywy, bardziej intymnej, niejako od kuchni. I to właśnie te treści, niedostępne gdzie indziej, stanowiące uzupełnienie historii opowiadanej przez markę lub będące swego rodzaju bonusem, cieszą się sporym zainteresowaniem. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
22--24
Opis fizyczny
Twórcy
  • Socjomania
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171495880

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.