PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 4(61) | 86--93
Tytuł artykułu

Wybrane elementy działalności sklepu internetowego w kontekście e-logistyki

Warianty tytułu
Selected Components of an online Store in the Context of E-logistics
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje zagadnienia dotyczące niektórych aspektów prowadzenia sklepu internetowego w kontekście e-logistyki oraz elementy przyczyniające się do prawidłowego funkcjonowania takiego sklepu. Zwrócono przy tym uwagę na szybki rozwój Internetu, wyrażający się m.in. poprzez coraz powszechniejszy dostęp do sieci w Unii Europejskiej. Poruszono kwestie dotyczące wyboru asortymentu, wsparcia sklepów internetowych poprzez narzędzia informatyczne oraz czynniki związane z obsługą klienta. Podkreślono niespójność i brak jednolitych uregulowań prawnych obowiązujących przewoźników, co negatywnie wpływa na funkcjonowanie sklepu internetowego. Mimo tych przeszkód odnotowano postępujący wzrost liczby sklepów internetowych oraz sprzyjające perspektywy na przyszłość.(abstrakt oryginalny)
EN
Artykuł prezentuje zagadnienia dotyczące niektórych aspektów prowadzenia sklepu internetowego w kontekście e-logistyki oraz elementy przyczyniające się do prawidłowego funkcjonowania takiego sklepu. Zwrócono przy tym uwagę na szybki rozwój Internetu, wyrażający się m.in. poprzez coraz powszechniejszy dostęp do sieci w Unii Europejskiej. Poruszono kwestie dotyczące wyboru asortymentu, wsparcia sklepów internetowych poprzez narzędzia informatyczne oraz czynniki związane z obsługą klienta. Podkreślono niespójność i brak jednolitych uregulowań prawnych obowiązujących przewoźników, co negatywnie wpływa na funkcjonowanie sklepu internetowego. Mimo tych przeszkód odnotowano postępujący wzrost liczby sklepów internetowych oraz sprzyjające perspektywy na przyszłość.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
86--93
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Łódzka
Bibliografia
  • Dz. U. z 2006 r. nr 38, poz. 266.
  • Kieżel Ewa, Ochrona interesów konsumentów w Polsce w aspekcie integracji europejskiej, Wyd. Difin, Warszawa 2007.
  • Kociak Wojciech Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy, Wyd. Helion, Gliwice 2009.
  • Madejski Dariusz, Dostaniesz 14 dni na zwrot towaru do e-sklepu, "Rzeczpospolita" 2001, nr 68.
  • Mazurek Grzegorz, Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego, WSPiZ, im. L. Koźmińskiego, Warszawa 2006.
  • Turysta w Czechach, "Świat Konsumenta" ł003,nr8
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171496932

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.