PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 12 | 72--73
Tytuł artykułu

Jak podejść shoppera

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
O tym, jakie działania shopper marketingowe mają największy wpływ na kupującego, w głównej mierze decyduje dopasowanie ich do konkretnego otoczenia - strategii, celu, marki, produktu, misji i zakupowych zwyczajów. Do tego otoczenia dochodzi też wysoka jakość działań realizowanych wobec kupującego. Zadanie dla marketerów nie jest więc proste, lecz shopperzy danego sklepu lub marki mają pewne cechy wspólne, które mogą dać pole do popisu i dla shopper marketerów. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
72--73
Opis fizyczny
Twórcy
  • WALK Promotion
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171497133

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.