PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 12 | 90--91
Tytuł artykułu

Niemodna większość

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwyczajność i przeciętność nie są rzecz jasna modą. W drabinie pojęć możemy jednak wspiąć się o szczebel wyżej i orzec, że są one swoistego rodzaju metatrendem. Nasza epoka, jak niegdyś barok, lubuje się w autorefleksyjnych zapętleniach i paradoksach. Nie dotyczy to bynajmniej wszystkich. Jest jakaś mniej myśląca i jakaś niemodna większość. Marketingowi nie wolno o niej zapominać. Zupełnie podobnie, jak politykom nie wolno zapominać o większości, która nie idzie na wybory. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
90--91
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171498047

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.