PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | nr 5 | 289--297
Tytuł artykułu

Interactive Marketing Management

Warianty tytułu
Zarządzanie marketingiem interaktywnym
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The main aims of the paper are to present the role, importance and methodology of interactive marketing - one of the major modes of the marketing communications. Interactive marketing is online activities and programs designed to engage customers and prospects to raise awareness, and improve image or elicit sales of goods and services. The research is intended to provide a background, compare ideas and clarify complexities of interactive marketing. This will be done by exploratory, conclusive, descriptive and casual research. (original abstract)
Celem artykułu jest przedstawienie roli, znaczenia oraz metodologii interaktywnego marketingu - jednego z ważniejszych sposobów komunikacji marketingowej. Marketing interaktywny to działania on-line i programy projektowane w celu angażowania klientów, a w konsekwencji podnoszenia świadomości oraz poprawy wizerunku lub aktywizowania sprzedaży towarów i usług. Badania mają za zadanie przedstawić tło, porównać poglądy i wyjaśnić złożoność marketingu interaktywnego. Dokonano tego przy wykorzystaniu metod odkrywczych, rozstrzygających, opisowych i przyczynowych. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
289--297
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
Bibliografia
  • Cateora Ph.R., Gilly M.C., Graham J.L. (2011), International Marketing, McGraw-Hill, New York.
  • Griffin R.W., Ebert R.J., Starke F.A., Lang M.D. (2011), Business, Pearson, Toronto.
  • Jones G.R., George J.M, Hill W.L., Langton N. (2008), Contemporary Management, McGraw-Hill, Toronto.
  • Kotler Ph., Keller K.L. (2011), Marketing Management, Prentice Hall, Boston.
  • Malhotra N.K, (2009), Marketing Research, Pearson, New Jersey.
  • Michalski E. (2016), Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Michalski E. (2012), Marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Stiglitz J.E. (2002), Globalizations and Its Discontents, Norton, New York.
  • (www1) https://www.ama.org/AboutAMA/Pages/Definition-of-Marketing.aspx [access: 31.03.2017].
  • (www2) https://www.thebalance.com/what-is-interactive-marketing [access: 31.03.2017] .
  • (www3) https://www.amazon.com [access: 31.03.2017].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171498706

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.