Warianty tytułu
Content Marketing and Creating Relationships with Customers
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie content marketingu jako skutecznego, pozytywnie odbieranego i akceptowalnego narzędzia komunikacji i kreowania wizerunku marek. W szczególności ocenie poddano marketing treści w kontekście budowania interakcji, a w dłuższym okresie także relacji z klientami. W artykule zastosowano podejście badawcze oparte na studiach piśmiennictwa i dostępnych źródłach internetowych oraz zaproponowano procedurę kształtowania relacji z wykorzystaniem content marketingu. Na tej podstawie przedstawiono proces implementacji marketingu treści, jego uwarunkowania oraz kategorie relacji z konsumentami budowane z wykorzystaniem tego rodzaju działań marketingowych. (abstrakt oryginalny)
The aim of article is to present content marketing as an effective, positively perceived and accepted tool of interactive marketing communication and brand image creation. In particular content marketing as the tool of creating interaction and relationships with consumers was evaluated. In the article, there was applied an approach based on a query research of literature and online sources. Based on this, the process of implementation of content marketing, its conditions and category of relationships with consumers building with the use of content marketing were presented. (original abstract)
Twórcy
autor
- Politechnika Lubelska
Bibliografia
- Fabiszewski D. (2016), Jak wykorzystać wzrost ruchu w sieci, "Harvard Business Review Polska", nr 11.
- Fallon P. (2016), Ryzyko w reklamie przynosi korzyści, "Harvard Business Review Polska", nr 2.
- Gordon I.H. (2001), Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa.
- Gujski Ł. (2016), Inbound - po prostu narzędzie, "Marketing w Praktyce", nr 9(223).
- Holt D. (2016), Marka w mediach społecznościowych, "Harvard Business Review Polska", nr 5.
- Kotler Ph., Amstrong G., Saunders J., Wong V. (2002), Marketing. Podręcznik akademicki, PWE, Warszawa.
- Krokosz E., Dąbrowska N. (2002), Budowanie relacji z kluczowymi klientami cz. III., "Marketing w Praktyce", nr 2(48).
- Majchrzak M. (2016), Celny content marketing, "Marketing w Praktyce", nr 5(219).
- Mitręga M. (2005), Marketing relacji. Teoria i praktyka, CeDeWu, Warszawa.
- Otto J. (2004), Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, C.H. Beck, Warszawa.
- Simon H. (2016), Wartość zależy od percepcji klienta, "Harvard Business Review Polska", nr 11.
- Soczka A. (2016), 9 miesięcy z content marketingiem, "Marketing w Praktyce", nr 3(217).
- Stawarz B. (2015), Content marketing po polsku, jak przyciągnąć klientów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
- Stępowski R. (2016), Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja, Wydawnictwo Słowa i Myśli, Lublin.
- (www1) http://nowymarketing.pl/a/2340,przepis-na-content-marketing-infografika [dostęp: 31.03.2017].
- (www2) http://contentmarketinginstitute.com/ [dostęp: 31.03.2017].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171501076