Warianty tytułu
Innovative Marketing E-Commerce - Tracking Customer Preferences
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono zarys nowoczesnych narzędzi służących do prawidłowego targetowania potrzeb klientów. Ukazano zalety oraz zagrożenia związane z ich wykorzystaniem. Przedstawione rozwiązania mają na celu ukazanie procesu ustalania odpowiedniej oferty jednocześnie wskazując możliwości interakcji z klientem według nowych trendów panujących na globalnych rynkach.(abstrakt oryginalny)
The base of article is to show how big changes are made in last two decades in ways of conununicate with client. The institute of traditional marketing need to be totally transform and adapted to new reality. Success of company is to predict customer needs. Nowadays internet and social media are place where "conversation" take place. Analysis of this area is require to company development.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Bibliografia
- Bliźniuk, G., Szafrański, B. (red.). (2006). Interoperacyjność i bezpieczeństwo systemów informatycznych administracji publicznej. Katowice: Polskie Wydawnictwo Informatyczne, Oddział Górnośląski, s. 11.
- Budziewicz-Guźlecka, A. (2013). Informacja i wiedza czynnikiem rozwoju przedsiębiorstw. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 104 (1).
- Czaplewski, M., Maziarz, W.M., Windekilde, I. (2006). Marketing usług telekomunikacyjnych. Szczecin: Economicus.
- Drab-Kurowska, A. (2013). Polityka konkurencji na rynku e-commerce. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 104 (1), 501-511.
- http://rynekinformacji.pl/big-data-metoda-analizy-danych/ (12.02.2017).
- http://stat.gov.pl/statystykamiedzynarodowa/instytucjeorganizacjemiedzynarodowe/esseurostat/ wizja-europejskiego-systemu-statystycznego-do-roku-2020/projekty-wizjiess2020/ bigd,2,1.html- (15.02.2017).
- http://unima2000.pl/big-data/ (13.02.2017).
- http://unima2000.pl/big-data/?gclid=CLuevqD1jNICFScz0wodmIAJoA (11.02.2017).
- http://www.aldricharchive.com/biography.html (12.02.2017).
- http://www.gartner.com/technology/home.jsp - oficjalna strona internetowa przedsiębiorstwa analityczno-doradczego GARTNER (10.02.2017).
- http://www.karierawfinansach.pl/przewodnik/2015/zawody-przyszlosci/analityk-big-data (11.02.2017).
- https://getpayever.com/ (15.02.2017).
- https://payever.de/wp-content/uploads/sites/2/2015/10/PRESS-REALEASE-PAYEVERHTGF. pdf (15.02.2017).
- https://www.web.gov.pl/wiedza/587_4420.html (13.02.2017).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171501198