Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Selected Decision Processes of Consumer B2C Market on the Exemple of the Lubuskie North Subregion
Języki publikacji
Abstrakty
Oddziaływanie logistyki na gospodarkę jest dziś powszechnie znane. Gama instrumentów zarządzania logistycznego, W tym narzędzia Iogistycznej obsługi klienta są bardzo szerokie. Poznawanie zachowań konsumentów, szczególnie elementów procesu decyzyjnego i próba ich implikacji w dostępny wachlarz narzędzi wydaje się być wyjątkowo istotna. Artykuł dokonuje charakterystyki wybranych procesów decyzyjnych konsumentów na rynku B2C z obszaru północy regionu lubuskiego oraz podejmuje próbę ukazania istotności zbieranych danych w procesie budowania trwałych relacji z konsumentem, a także budowania przewagi konkurencyjnej poszczególnych uczestników łańcucha logistycznego na rynku, wykorzystując element współpracy i dzielenia się informacjami o decyzjach nabywczych klientów przy wykorzystaniu systemów elektronicznych.(abstrakt oryginalny)
Influence of the logistics on markets and global economy it is known. Range of instruments of logistics management, including logistics customer service is really wide. Learning consumer behavior, especially decision-making process and attempt to use them in Iogistic is very important. The article describes selected consumers decision processes on the B2C market from the lubuskie region and take a test to show the validity of collected data in building process permanent relationships with consumers and making competitive advantage with partners in logistics chain on market, using a cooperation and sharing information's about customer purchase decision by the internet technology.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
85--93
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia im. Jakuba z Paradyża
Bibliografia
- Coyle J.J., Bardi E.J., Langley C.J. Jr., Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa 2002, s. 28.
- Gołębska E. [red.], Kompendium wiedzy o logistyce, PWN, Warszawa 2010, s.182.
- Kotler P., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002, s. 139.
- Kowalska K., Markusik M. [red.] Sprawność i efektywność zarządzania łańcuchem dostaw, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2011, 5.23.
- Solomon M.R., Zachowania i zwyczaje konsumentów., Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006, s. 25.
- Światowy G., Zachowania konsumentów. Determinanty oraz metody poznania i kształtowania, PWE, Warszawa 2006, s. 12.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171503599