PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 126, T.2 | 315--324
Tytuł artykułu

Media społecznościowe w komunikacji sieci komórkowych

Warianty tytułu
Social Media in Communication of Mobile Operators
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współczesny marketing wymaga od przedsiębiorstw skutecznej komunikacji zarówno z klientami obecnymi, jak i potencjalnymi. Jest to szczególnie istotne w branżach wysoce konkurencyjnych, jak telekomunikacyjna. Jednym z podstawowych narzędzi komunikacji marketingowej stały się obecnie media społecznościowe, które dają wiele możliwości prowadzenia dialogu z otoczeniem. W niniejszym artykule przedstawiono zarys polskiego rynku operatorów komórkowych, zdefiniowano media społecznościowe oraz zaprezentowano wyniki badań własnych autora na temat wykorzystania mediów społecznościowych przez sieci komórkowe w Polsce.(abstrakt oryginalny)
EN
Modern marketing requires companies to communicate effectively with both existing customers and potential. This is particularly important in the highly competitive sectors, such as telecommunications. One of the basic instruments of marketing communication have now become social media, which offer many opportunities for dialogue with the environment. This article outlines the Polish market of mobile operators, defined social media and presents the results of research on the authorśnwn. usage of social media by mobile operators in Poland.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
315--324
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki Wydział Zarządzania Katedra Marketingu
Bibliografia
  • Adamiec, T. (2016). 15 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie. Pobrane z: http://czaplicka.eu/15-sposobow-na-wykorzystanie-mediow-spolecznosciowychw- biznesie/ (17.08.2016).
  • Czech, M. (2017). Media społecznościowe w biznesie. Pobrane z: http://marketing ibiznes. pl/social-media/media-spolecznosciowe-w-biznesie (12.01.2017).
  • Grębosz, M., Siuda, D., Szymański, G. (2016). Social media marketing. Łódź: Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej.
  • Jędrych, E. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu pracownikami w organizacjach gospodarczych. Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula, 6 (44), 120.
  • Kaplan, M., Haenlein, M. (2010). Users of the World, Unite! The Challenges and Opportunities of Social Media. Business Horizons, 1 (53), 59-68.
  • Kaznowski, D. (2016). Social media - społeczny wymiar internetu. [W:] J. Krolewski, P. Sala (red.), E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (s. 89). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Kotler, Ph., Kartajaga, H., Setiawan, I. (2010). Marketing 3.0. Warszawa: MT Biznes.
  • Martyniuk, D., Jar, K., Suszek, E. (2016). Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji biznesowej. Warszawa: Deloitte.
  • Piotrowska, M. (2015). Marketing w erze 3.0. Marketer+, 5-8, 6-8.
  • Podlaski, A. (2011). Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. Gliwice: Helion.
  • Porównanie nasycenia rynku usługami telefonii ruchomej w Polsce (2016). Warszawa: Urząd Komunikacji Elektronicznej.
  • Prawo Telekomunikacyjne. Dz.U. z 2016 r,. poz. 1489, 1579, 1823.
  • Sieci komórkowe w Polsce. Pobrane z: http://super-sim.pl/sieci-komorkowe-w-Polsce (26.01.2017).
  • Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2015 roku (2016). Warszawa: Urząd Komunikacji Elektronicznej.
  • Rheingold, H. (1993). The virtual community. Homesteading on the electronic frontier. Addison- Wesley, Reading MA.
  • Social media w biznesie. Pobrane z: http://www.forbes.pl/jak-wykorzystywac-social-media-wbiznesie, artykuly,178472,1,1.html (15.09.2015).
  • Woźniakowski, M. (2015). Internetowe narzędzia public relations w komunikacji marketingowej największych polskich przedsiębiorstw. Przegląd Organizacji, 6, 19.
  • Woźniakowski, M. (2016). Marketing społecznościowy w polskich przedsiębiorstwach. Łódź: Wydawnictwo Biblioteka.
  • www.uke.gov.pl (1.12.2015).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171504087

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.