PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 3 | 88--89
Tytuł artykułu

McDonald's w SM. Frytki na szlachetny cel.

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tegoroczna polska odsłona McHappy Day zdecydowanie różniła się od poprzednich. Marka postanowiła zaistnieć w umysłach konsumentów, wykorzystując ogromny potencjał social mediów. A pomysł był dość prosty. McDonald's to bowiem nie tylko konsumpcja żywności i doznania smakowe, ale także emocje. Powstała udana akcja
EN
podzielsiefrytkami, która przez jeden weekend była mocno obecna w polskich social mediach. Dość powiedzieć, iż podczas tej aktywacji wykorzystano aż trzy portale społecznościowe. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
88--89
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • 24/7Communication
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171504213

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.