PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 4 | 18--20
Tytuł artykułu

Powab influencerów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W odróżnieniu od gwiazd filmu czy telewizji instagramerzy, blogerzy i youtuberzy nie tworzą sztucznych barier pomiędzy sobą a fanami. Fani mogą zawsze do nich podejść, przywitać się i wejść z nimi w rozmowę jak ze starymi znajomymi. I to jest główna siła influencer marketingu. Tym samym marka wpisuje się w kontekst naturalnej, przyjacielskiej konwersacji, zyskując bardzo na wiarygodności. Influencer to bowiem osoba mająca realny wpływ na potencjalnych klientów poprzez tworzony content. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
18--20
Opis fizyczny
Twórcy
  • Fenomem
  • HASH/FM
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171504713

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.