PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 1 (47) | 163--170
Tytuł artykułu

Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu - innowacja czy konieczność?

Warianty tytułu
The Role of Community of Interests in Business - Innovation or Necessity?
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wspólnota zainteresowań oddziałuje na zachowanie i działanie swoich członków tak długo, jak jest atrakcyjna i przynależność do niej dostarcza im korzyści. Transmedialność oznacza przekazanie historii w różnych mediach w różnych technologiach, zamiast po prostu przekładać tę samą treść na różne nośniki, np. telefon, telewizja. Tradycyjnie twórcy chcieli po prostu dotrzeć do widowni masowej, ale coś takiego już raczej nie istnieje. Są za to wspólnoty - grupy ludzi przyłączające się w różnych momentach, zazwyczaj za pomocą wybranej przez nich technologii i śledzące tylko to, co jest dla nich naprawdę interesujące. Celem artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie, czy oddziaływanie na wspólnoty zainteresowań w biznesie, mające na celu promocję towarów i usług w różnych miejscach, stała się współcześnie koniecznością dla przedsiębiorców, aby pozostać uczestnikami rynku, czy to po prostu zwykły zabieg mający na celu podniesienie zysków. Wnioski oparto na analizie treści dostępnych badań oraz wywiadów własnych z przedsiębiorcami.(abstrakt oryginalny)
EN
The community of interests affects the behavior and behavior of its members as long as it is able to remain attractive to them and is convinced that membership will benefit them. Transmediality means conveying the story in different media in different technologies, rather than just translating the same content from a TV to a phone and vice versa. Traditionally, the creators just wanted to reach the mass audience but something like that does not quite exist. There are communities - groups of people joining in at different times, usually with the technology of their choice, and tracking only what is really interesting to them. The purpose of the paper is to try to answer the question of whether the impact on business interests in the business world to promote products and services in different places has become a necessity for entrepreneurs today to remain market participants or simply a simple profit-making procedure. Applications are based on an analysis of the content of research already available and interviews with entrepreneurs.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
163--170
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych
Bibliografia
  • Anderson, B. (1997). Wspólnoty wyobrażone. Rozważania o źródłach i rozprzestrzenianiu się nacjonalizmu. Kraków: Znak.
  • Bauman, Z. (2006). Płynna nowoczesność. Kraków: Wydawnictwo Literackie.
  • Bylok, F. (2011), Rozwój kapitału społecznego jako czynnik wspomagający wyjście przedsiębiorstwa z kryzysu. Problemy Zarządzania, 9, 134-154.
  • Zadura-Lichota, P. (red.). (2013). Świat innowacyjnego społeczeństwa. Trendy na najbliższe lata. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • Jasiński, A.H. (2006). Innowacje i transfer techniki w procesie transformacji. Warszawa: Difin.
  • Olejniczuk-Merta, A. (2014). Rozwój innowacji społecznych a badania marketingowe. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 336, 22-30.
  • Duraj, J., Papiernik-Wojdera, M. (2012). Przedsiębiorczość i innowacyjność. Warszawa: Difin.
  • Rundo, A. (2013). Kapitał ludzki a innowacyjność przedsiębiorstw. Warszawa: CeDeWu.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171504963

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.