PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 1 (47) | 183--195
Tytuł artykułu

Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinie

Autorzy
Warianty tytułu
The Creation of the Image of an Organization on the Example of "Apis" Apiculture Cooperative in Lublin
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono istotę tworzenia i budowania wizerunku organizacji, zarówno w wymiarze wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Poddano w nim analizie i ocenie wybrane elementy wizerunku zewnętrznego Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinie. W podsumowaniu zwrócono uwagę na ważność wybranych elementów budowania wizerunku organizacji na wybranym przykładzie. Zaproponowano rekomendacje do realizacji w przyszłości.(abstrakt oryginalny)
EN
This paper presents the essence of creating and building an organization's image, both internally and externally. Subsequently, the selected elements of the external Cooperative of Apiculture "Apis" in Lublin were analyzed and assessed. The summary highlighted the importance of the selected elements for building an organization's image on a selected example. Recommendations for future implementation have been proposed.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
183--195
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Lubelska, Wydział Zarządzania
Bibliografia
  • Black, S. (2001). Public relations. Kraków: Wydawnictwo Oficyny Ekonomicznej.
  • Budzyński, W. (2008). Public Relations strategia i nowe techniki kreowania wizerunku. Warszawa: Wydawnictwo Poletxt.
  • Budzyński, W. (2012). Kształtowanie wizerunku równoległego. Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
  • Dziadkiewicz-Ilokowska, A. (2010). Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy. Toruń Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu.
  • Gackowski, T. (2009). Metody badania wizerunku w mediach. Warszawa: Wydawnictwo CeDeWu.
  • Janik, R. (2012). Projekt kreowania wizerunku firmy na wybranym przykładzie. Praca inżynierska napisana pod kierunkiem dr inż. J. Dziwulskiego. Politechnika Lubelska, Wydział Zarządzania, Lublin.
  • Tworzydło, D. (2008). Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations. Rzeszów: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171505317

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.