PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 3(39) | 43--51
Tytuł artykułu

Ocena przydatności miejsca reklamy w promocji usługi hotelarskiej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Assess the Usefulness of Advertising Space in the Promotion of Hotel Service
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reklamy towarzyszą nam niemal wszędzie, jednak niektóre miejsca ich ekspozycji wydają się bardziej przez nabywców doceniane. W przeprowadzonych badaniach stwierdzono, że konsumenci postrzegają przydatność reklamy usług hotelarskich w różnych miejscach w dość zróżnicowany sposób. Za najbardziej przydatne, zdaniem badanych, uznano reklamy usług hotelarskich zamieszczane w internecie oraz w katalogach. Za przydatnością tych miejsc opowiedziało się aż 80% badanych. Jednocześnie reklama w internecie uznana została przez badanych za najlepsze źródło informacji o usługach hotelarskich.(abstrakt autora)
EN
Advertisings accompany us almost everywhere, but some places their exposure seem to be more appreciated by buyers. The studies found that consumers perceive the usefulness of advertising of hotel services in various places quite diverse. The most useful, according to respondents, was advertising of hotel services posted on the Internet and in catalogs. For the usefulness of these places were in favor of up to 80% of the respondents. While online advertising has been recognized by the respondents as the best source of information about hotel services.(author's abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
43--51
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • Briggs, S. (2003). Marketing w turystyce. Warszawa: PWE.
  • Czubała. A. (2006). Marketing usług. Kraków: Wolters Kluwer Polska.
  • Holloway, J.C., Robinson, C. (1997). Marketing w turystyce. Warszawa: PWE.
  • Internet ważniejszym źródłem wiedzy o turystyce od znajomych, telewizji i reklam (2015). Pobrane z: h ttp://www.wirtualnemedia. pl/artykul/internet-wazniejszym-zrodlem-wiedzy-o-turystyce-od-znajomych-telewizji-i-reklam
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171505631

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.