PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 4 | 79--82
Tytuł artykułu

Lek na zerową oglądalność

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Analiza real time różni się od modelowania post buy przede wszystkim tym, że nie ma w niej czasu na testowanie możliwych reakcji. Kolejna emisja reklamy na odbiorców może oddziaływać bowiem w odmienny sposób. Każdy przecież dzień, godzina czy tydzień dynamicznie zmieniają wszystko, także zachowania konsumenta. Dlatego też systemy DRTV muszą równie dynamicznie modelować reakcję na sygnał przed i po emisji każdego spotu. Oznacza to ciągłą pracę na modelach non stop transformowanych. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
79--82
Opis fizyczny
Twórcy
  • Codemedia SA
  • Codemedia SA
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171506039

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.