PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 5 | 28--29
Tytuł artykułu

Komu należy się za kliknięcie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z najpopularniejszych modeli atrybucji w e-reklamie jest wciąż model ostatniego kliknięcia. Sto procent udziału w sprzedaży przypisuje się w nim ostatniemu kliknięciu w dany spot, podczas gdy wcześniejsze działania reklamodawców nie są premiowane i rozliczane. Tymczasem proste recepty na sukces kampanii reklamowej w internecie oraz satysfakcjonujące marketingowe ROI są jeszcze inne. Są nimi dobre dopasowania odpowiedniego modelu atrybucji do danego biznesu. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
28--29
Opis fizyczny
Twórcy
  • Sociomantic Labs
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171506853

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.