PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | z. 68, nr 1217 | 143--160
Tytuł artykułu

Media społecznościowe w mikroprzedsiębiostwach

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Social Media in Micro-Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania mediów społecznościowych do rozwoju i promocji mikroprzedsiębiorstw. We wstępie zostały scharakteryzowane mikroprzedsiębiorstwa oraz obawy z którymi się obecnie borykają. Następnie została przedstawiona definicja mediów społecznościowych. Przedstawiono wyniki badań dotyczących korzystania z mediów społecznościowych przez mikroprzedsiębiorstwa. W oparciu o studia literaturowe została przeprowadzona analiza możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w rozwoju i promocji mikroprzedsiębiorstw.(abstrakt oryginalny)
EN
The aim of this paper is to present the possibilities of using social media for the development and promotion of micro-enterprises. In the introduction we were characterized micro-enterprises and their concerns. Then was presents the definition of social media. Presented the results of studies on the use of social media by micro-enterprises. Based on the literature studies carried out an analysis of the possibilities of using the social media for the development and promotion of micro-enterprises.(original abstract)
Rocznik
Strony
143--160
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Warszawska
Bibliografia
  • [1] Arkusz Informacyjny Small Business Act. Fact Scheet 2014.
  • [2] Fabijańczyk J.: 10 wskazówek jak efektywnie współpracować z blogerami. Serwis internetowy: www.whitepress.pl
  • [3] Jakimik G.: Koszty reklamy na YouTube. Serwis internetowy: www.tube.ad
  • [4] Kall J.: Silna marka. Istota i kierowanie, PWE, Warszawa 2001.
  • [5] Kaste M.: Facebook's Newest Challenger: Google Plus. Artykuł dostępny online: http://www.npr.org/
  • [6] Korucu J.: Zawód: youtuber. Ile można zarobić na filmikach w internecie? Serwis internetowy http://metrocafe.pl/
  • [7] Kurzak T.: C o t o j est I nstagram i j ak z niego k orzystać? R zut o ka n a najpopularniejszą usługę fotograficzno-społecznościową. Artykuł dostępny online: www.Softonet.pl. 2015.
  • [8] Mikołajczak J.: YouTube jako narzędzie marketingowe - wady i zalety. Serwis internetowy: http://www.neobazy.pl/
  • [9] Nowicki P., Sikora T.: Czynniki kształtujące satysfakcję klienta oraz korzyści z pomiaru satysfakcji klienta w procesie doskonalenia jakości, [w:] Zarządzania Jakością - Doskonalenie Organizacji pod red. T. Sikory, Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, Kraków 2010, Tom 1.
  • [10] Serwis internetowy, www.chip.pl
  • [11] Serwis internetowy, www.money.pl
  • [12] Serwis internetowy: Infor.pl Biznes
  • [13] Serwis internetowy: www.poradnikprzedsiębiorcy.pl
  • [14] Serwis internetowy: www.wirtualnemedia.pl
  • [15] Serwis internetowy: www.youtube.pl, statystyki.
  • [16] Treadway Ch., Smith M.: Godzina dziennie z Facebook marketingiem, Wydawnictwo HELION, 2010.
  • [17] Uba A.: Facebook marketing. Jak zbudować profil marki. Raport: Media społecznościowe. 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171508034

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.