PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 6 | 17--19
Tytuł artykułu

Jaki wariant mobile wybrać

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wyszukiwań mobilnych związanych z zakupami jest obecnie dwa razy więcej niż dawniej. Widać więc wyraźnie, że posiadanie responsywnej strony w obecnych czasach jest absolutnym minimum. Czy to oznacza, iż firma powinna inwestować w RWD, a może wystarczy tylko strona mobilna bądź aplikacja? Odpowiedź na to pytanie zależna jest w dużym stopniu od możliwości firmy i od potrzeb jej klientów. W artykule przytoczono wiele przykładów mobilnych zastosowań zakupowych w zależności od profilu firmy. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
17--19
Opis fizyczny
Twórcy
  • agencja PR Calling
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171508124

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.