PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 6 | 30--32
Tytuł artykułu

Marka jak piorun

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jeżeli poszukujemy insightów a brakuje nam dedykowanych badań konsumenckich, nie bójmy się internetu i jego potężnych zasobów. W sieci istnieją setki miejsc, w których zarówno badacz, jak i marketer czy firmowy strateg mogą znaleźć odpowiedni materiał do inspiracji. Jednakże zawsze ostatnim etapem całego komunikacyjnego procesu powinna być praca kreatywna, czyli twórcze wcielanej obranej strategii w życie. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
30--32
Opis fizyczny
Twórcy
  • Melting Pot
  • Melting Pot
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171508342

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.