PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 496 Zmiana warunkiem sukcesu. Potencjał rozwoju i doskonalenia organizacji | 60--72
Tytuł artykułu

Wrażliwość społeczna jako determinanta zmian w zarządzaniu organizacją

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Social Sensitivity as A Determinant of Changes in Organisation Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ostatnich latach można zaobserwować rosnące znaczenie wrażliwości społecznej rozumianej jako odejście od konsumpcjonizmu na rzecz zachowań proekologicznych i etycznych. To nowe podejście generuje wiele wyzwań i szans dla organizacji oraz jej menedżerów. Są oni zmuszeni uwzględniać je w nowoczesnym sposobie zarządzania. Celem artykułu jest prezentacja wyników badań dotyczących wrażliwości społecznej oraz jej wpływu na wybrane obszary zarządzania(abstrakt oryginalny)
EN
In recent years, one can observe the growing importance of social sensitivity, understood as access of consumerism for ecological and ethical behavior. This new approach generates a range of challenges and opportunities for the organization and its managers. They are forced to take it into account in modern management methods. The aim of this article is to present the results of research on the social sensitivity and its impact on selected areas of management(original abstract)
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Bibliografia
  • Ćwik N., 2012, Wspólna odpowiedzialność. Rola marketingu, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Warszawa, s. 72
  • Dąbrowski T.J., 2016, Zarządzanie strategiczne i społeczna odpowiedzialność biznesu - od separacji do konwergencji, Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie, nr 2, s. 47-59.
  • Drayton B., Budinich V., 2011, Nowy sojusz na rzecz globalnych zmian, HBRP,nr 96.
  • Defining Success - 2013 Global Research Results, 2013, Accanture.
  • EY, 2016, Globalne pokolenia 3.0. Badanie zaufania w miejscu pracy, http://it-manager.pl/wp-content/ uploads/report_global_generations_3.0.pdf (data udostępnienia: 10.11.2016).
  • Forum Odpowiedzialnego Biznesu, 2015, Menedżerowie CSR, Wyniki badania, http://odpowiedzialnybiznes. pl/wp-content/uploads/2015/10/Menedzerowie-CSR_raport_podglad.pdf (data udostępnienia: 24.10.2016).
  • Forum Odpowiedzialnego Biznesu, 2015, Raport Odpowiedziany biznes. Dobre praktyki 2015, http:// odpowiedzialnybiznes.pl/wp-content/uploads/2016/04/Raport-Odpowiedzialny-biznes-w-Polsce- 2015.-Dobre-praktyki.pdf (data udostępnienia: 24.10.2016).
  • Fundacja CentrumCSR.pl, 2013, Raport Brudny zysk, http://www.centrumcsr.pl/wp-content/uploads/ 2013/10/Raport_Brudny-Zysk.pdf(data udostępnienia: 24.10.2016).
  • Guryn H., 2016, Model Ulricha - już nieaktualny?, Publikacje Elektroniczne ABC, https://sip.lex. pl.lex-wroclaw.han.wsb.wroclaw.pl/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171511076

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.