PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2018 | nr 4 (CD) | 268--278
Tytuł artykułu

Zakres i specyfika działań z zakresu komunikacji marketingowej realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badań

Autorzy
Warianty tytułu
The Scope and Specifics of Activities in Terms of Marketing Communication Conducted by Polish Production Companies - Research Findings
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano dane dotyczące aktywności polskich przedsiębiorstw produkcyjnych w zakresie komunikacji marketingowej. Wskazano różnice w dotyczące zakresu wykorzystywanych form i metod komunikacji marketingowej w firmach o różnej skali działania. Analiza uzyskanych wyników badań wykazała, że planowanie i realizacja komunikacji marketingowej odbywa się najczęściej bez wsparcia specjalistów zewnętrznych. Stała współpraca z agencjami świadczącymi usługi marketingowe jest rzadkością i dotyczy głównie niewielkiej grupy największych podmiotów. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents data on the activity of Polish manufacturing companies in the field of marketing communication. Furthermore, differences in the scope of marketing communication forms and methods used by companies of various scale of operation were indicated. Analysis of the obtained research findings showed that, in majority cases, the planning and implementation of marketing communication takes place without the support of external specialists. Constant cooperation with agencies providing marketing services is rare and occurs mainly in a small group of the largest entities. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
268--278
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Rzeszowski
Bibliografia
  • Belch G.E., Belch M.A. (2004). Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective (6th). New York: McGraw-Hill.
  • Brassington F., Pettitt S. (2000). Principles of marketing. FT Prentice Hall.
  • De Pelsmacker P., Geuens M., Van Den Bergh J. (2004). Marketing communications. A European perspective. Harlow: FT Prentice Hall, Financial Times.
  • Kitchen P.J., De Pelsmacker P. (2004). Integrated Marketing Communications: A Primer. Routledge. London.
  • Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody. Red: Szymoniuk B. PWE Warszawa 2006.
  • Malinowska M. (2015). Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej. Difin. Warszawa.
  • Pickton D., Broderick A. (2005). Integrated Marketing Communications. Financial Times Prentice Hall.
  • Wiktor J.W. (2013). Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Wiktor J.W. (2016). System komunikacji marketingowej w perspektywie produktu systemowego. Studia Ekonomiczne, 262. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171511741

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.