PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 9 | 6--8
Tytuł artykułu

W mgle błądzisz

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Firmy bez strategii są jak ślepcy we mgle. Gdzieś podążają, coś sprzedają ale nie są świadome tego, który z mechanizmów czy narzędzi działa najbardziej skutecznie oraz skąd płyną środki pieniężne. Błędem jest, gdy nowa strategia marketingowa projektowana jest bez zaangażowania w nią kluczowych menedżerów. Powoduje to bowiem konieczność przekonywania do nowych rozwiązań nawet pracowników wyższego szczebla. A ci ostatni powinni być piewcami i ambasadorami zmian a nie ich hamulcowymi. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
  • CEO & Strategy Direktor, Rubikom
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171512714

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.