PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 9 | 24--25
Tytuł artykułu

Codzienne narzędzia dla reklamy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W przypadku branży reklamowej najważniejszymi narzędziami są reklamowe panele, dzięki którym mamy możliwość uruchamiania kampanii. Jednakże część marketerów do optymalizacji reklam używa narzędzi zewnętrznych firm. W artykule autor dokonał analizy sześciu takich paneli wykorzystywanych w jednej z firm. Są to; Google Analytics, Basecapm (zarządzanie zadaniami), Semstorm (podgląd konkurencji), Google Docs, wreszcie Kibitz - analiza profili w social mediach. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
24--25
Opis fizyczny
Twórcy
  • WebTalk
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171512774

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.