PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 9 | 19--21
Tytuł artykułu

Mastercard. Wyedukowani przez ninja - bezcenne!

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zarówno marketerzy, jak i PR-owcy już dawno zdążyli przekonać się o zaletach współpracy z blogerami. Silna, autentyczna relacja ze swoimi odbiorcami, emocjonalność (na którą tradycyjne media nie mogą sobie pozwolić), możliwość komunikacji opartej na storytellingu, wreszcie mierzalność efektów i zasięgi - to tylko niektóre z zalet blogów. Ten kanał stał się ważny także dla firm, m.in. takich jak Mastercard, które same przenoszą swoją działalność do cyberprzestrzeni i jak chodzi o zachowania komunikacyjne, chcą kojarzyć się z innowacją. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
  • Branch Office Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171513736

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.