Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Business Model in Family Businesses
Języki publikacji
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest przybliżenie zagadnień związanych z modelem biznesowym, jego rodzajami oraz wyborem odpowiedniego modelu dla firm rodzinnych. Zakres artykułu obejmuje ogólną oraz uszczegółowioną istotę modelu biznesowego. (fragment tekstu)
This article applies to the types and elements of business models. It describes precisely the different types of business models, draws attention to the most important elements when you want to choose the correct business model for the specific company sector. It also tells how to fit the business model of the family business. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Strony
147--158
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Business Dictionary [online], http://www.businessdictionary.com, dostęp: 2 lutego 2017.
- Chesbrough H. (2007), Business model innovation: it's not just about technology anymore, Emerald Group Publishing Limited [online], http://cms.sem.tsinghua.edu.cn/semcms/res_base/semcms_com_www/upload/home/store/2008/7/3/2982.pdf, dostęp: 4 lutego 2017.
- Cybulski, K., Modele biznesowe i sprzedaży, Uniwersytet Warszawski [online], http://www.wz.uw.edu.pl/pracownicyFiles/id5433-model-biznesowy.pdf, dostęp: 4 luty 2017.
- Doligalski T. (2014), Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm., PWN, Warszawa.: http://www.valuecomesfirst.pl/model-biznesowy/, dostęp: 5 lutego 2017.
- Dudkowski, R. Rudolf, T. (2009), Nowatorskie modele biznesowe, Francuski Instytut Zarządzania [online], http://mba.edu.pl/wp-content/uploads/2015/05/Nowatorskie-Modele-Biznesowe-2009-Rudolf.pdf, dostęp: 4 lutego 2017.
- Dudzik T., Witek-Hajduk M. (2007), Model biznesu - moda czy nowa koncepcja zarządzania strategicznego [w:] Brdulak H., Duliniec E., Gołębiewski T. (red.), Wspólna Europa - tworzenie wartości przedsiębiorstwa na rynku Unii Europejskiej, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa.
- Gołębiewski T., Dudzik T.M., Lewandowska M., Witek-Hajduk M. (2008), Modele biznesu polskich przedsiębiorstw, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa.
- Leszczewska K. (2016), Przedsiębiorstwa rodzinne. Specyfika modeli biznesu., Difin, Warszawa.
- Wirtz B.W. (2011), Business Model Management, Design - Instrumente - Sucess Factors: http://www.berndwirtz.com/downloads/bmm_lm_extract.pdf, dostęp: 4 lutego 2017.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171514388