PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | t. 18, z. 6, cz. 2 Firmy rodzinne - rozwój teorii i praktyki zarządzania | 417--434
Tytuł artykułu

Smart Logistics Solutions of E-commerce in Family Business

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The freedom in time and space of the digital sphere means that the line between reality and virtual reality is vanishing. The boundaries between biology and digitalisation are blurring. This digital do-or-die is taking on a new significance for entrepreneurs representing family businesses. The necessity to integrate with the flow of exponential technologically creative changes imposes changes on business models. Entrepreneurs geared towards the future should listen particularly carefully to the world's digital pulse. The inclusion of new technologies enables full customisation, determining the competitive position of family firms. The imperative to virtualise processes in the field of logistics arises from the divergence which leads to the anagenesis of companies which can be referred to as the smart companies of the future. (original abstract)
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk
  • Społeczna Akademia Nauk; Polska Akademia Otwarta
Bibliografia
  • Al-Noorachi M., Kolasińska- Morawska K. (2015), Marketingowe zarządzanie satysfakcją klienta, "Studia i Monografie", nr 63, Łódź.
  • Brynjolfsoon E., McCafee A. (2015), Drugi wiek maszyny, MT Biznes, Warszawa.
  • Brzozowski M. (2010), Organizacja wirtualna, PWE, Warszawa.
  • Cichosz B. (2010), Lojalność klienta a logistyka firm usługowych, SGH, Warszawa.
  • Ciesielski M., Długosz J. (2010), Strategie łańcuchów dostaw, PWE, Warszawa.
  • Coyle J.J., Bardi E.J, Langley C.J. (1996), The Management of Business Logistics. West Publishing Company.
  • Dixon M., Toman N., Delisi R. (2014), Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność, CeDeWu, Warszawa.
  • Fertsch M. (2006), Słownik Terminologii Logistycznej, ILiM, Poznań.
  • Fetner I. (2007), Zarządzanie łańcuchem dostaw, WSL, Poznań.
  • Gregor B., Stawiszyński M. (2002), E-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz.
  • Januszewski A. (2012), Funkcjonalność informatycznych systemów zarządzania t.1, PWN, Warszawa.
  • Kempny D. (2001), Logistyczna obsługa klienta, PWE, Warszawa.
  • Kempny D. (2008), Obsługa logistyczna, AE, Katowice.
  • Kolasińska-Morawska K. (2014), Innowacyjne technologie internetowe w relacjach z E-konsumentem na przykładzie sieciowych przedsiębiorstw handlowych, WSB, Wrocławiu, nr 4/42.
  • Kozłowski R., Sikorski A. (2009), Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki, Oficyna a Wolters Kluwer business, Krakow.
  • Kramarz M. (2014), Elementy logistyczne obsługi klient w sieciach dystrybucji. Pomiar, ocena, strategie, Difin, Warszawa.
  • Levitt T.C. (1960), Marketing Myopia, "Harvard Business Review", July-August.
  • Mazurek G. (2012), Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości, Poltex, Warszawa.
  • Miller M. (2016), Internet Rzeczy - Jak inteligentne telewizory, samochody, domy i miasta zmieniają świat, PWN, Warszawa.
  • Pawłowska B., Witkowska J., Nieżurawski L. (2010), Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta, PWN, Warszawa.
  • Pęczak A. (2016), Na fali wzrostowej, Raport 2016 E-commerce standard, Raport Internet Standard, Wrzesień.
  • Rutkowski K. (2005), Logistyka dystrybucji, PWE, Warszawa.
  • Sułkowski Ł. (2006), Społeczeństwo informacyjne a kultura konsumpcyjna [w:] Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą, AE, Wrocław.
  • Węglewski M. (2015), Ci, co włączyli niskie ceny (i Ewelinę Lisowską), http://www.newsweek.pl/biznes/wlasciciele-media-expert-kto-tak-naprawe-wlaczyl-niskie-ceny-,artykuly,355440,1.html, access 25 April 2017.
  • Wilmańska-Sosnowska S. (2001), Obsługa klienta jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa, "Marketing i Rynek", nr 8.
  • Wrycza S. (2010), Informatyka ekonomiczna. Podręcznik akademicki, PWE, Warszawa.
  • Żurak-Owczarek C. (2013), E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny, UŁ, Łódź.
  • Raport o stanie sektora MSP w Polsce, 2016, PARP.
  • Internet of Things in Logistics, A collaborative report by DHL and CISCO on implication and use cases for the logistics industry, DHL Trend Research, Cisco Consulting Services, 2015.
  • http://liludekoratornia.pl, access: 10 March 2017.
  • http://www.antyradio.pl/Technologia/Internet/Jak-wyglada-sekunda-w-internecie-7625 access: 10 September 2016.
  • http://www.foresight.pl/, access: 10 March 2017.
  • http://www.ippt.pan.pl/WWW-IPPT-oldhtml/foresight/foresight-narodowy.html access: 10 March 2017.
  • http://www.logisticsbureau.com/6-key-supply-chain-and-logistics-trends-to-watch-in-2017/, access 25 April 2017.
  • http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/3-miliardy-internautow-w-2015-r-polska-w-top-25, access: 10 September 2016.
  • https://ehandelmag.com/efekt-ropo-co-to-takiego-i-jakie-znaczenie-ma-dla-branzy-modowej, 366, access 26 April 2017
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171514774

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.