PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 10 | 21--23
Tytuł artykułu

Jak wybierać z blogosfery

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Fascynacja blogosferą nie może sprowadzać się do aktywności w stylu: "róbmy cokolwiek i z kimkolwiek". Blogi to nie telewizja - tutaj kluczowa jest autentyczność. Jednak praktyka pokazuje, że wciąż pojawiają się kampanie, w których marki, odurzone wskaźnikami, popełniają kardynalne błędy. Tymczasem za sukces realizowanej kampanii odpowiada nie tylko bloger - jak wciąż myśli wiele marek. Entuzjazm, emocje i ekspresja to trzy główne cechy, które w równym stopniu powinny charakteryzować tak blogera, jak i współpracującą z nim markę. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
21--23
Opis fizyczny
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171514858

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.