Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Samorząd terytorialny rozumiany jest jako związek mieszkańców danego terytorium, wspólnie zajmujących się sprawami publicznymi o znaczeniu lokalnym. Reforma administracyjna (proces decentralizacji) wpłynęła na wy-kreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój, samodzielnie nim kierując (decydując o kierunkach rozwoju), jednocześnie stając się zależnym od warunków otoczenia i mechanizmów gospodarki rynkowej. W opracowaniu zwrócono uwagę na istotną rolę i znaczenie działań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem promocji w funkcjonowaniu i rozwoju regionu. Wyjaśniono genezę oraz istotę marketingu terytorialnego, jak również możliwość zastosowania w nim narzędzi marketingu mix (tzw. terytorialny marketing-mix). (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
129--131
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171514940