PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 10 | 26--27
Tytuł artykułu

Jak wykorzystać VR w akcji marketingowej?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zalet użycia VR (Virtual reality) i AR (Augmented reality) jest naprawdę wiele. Pozwalają one modyfikować, zmieniać, prezentować na nowo, prototypować, ale i zepsuć lub naprawić produkt względnie usługę bez naruszania bezpieczeństwa firmy i ponoszenia dodatkowych kosztów. Jednak VR to nie magiczna różdżka, która rozwiąże wszystkie problemy. Należy bowiem spojrzeć na swoją markę krytycznie, analizując jej słabe i silne strony. Nie należy się też bać bodźców inspiracyjnych, obserwując konkurencję. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
26--27
Opis fizyczny
Twórcy
  • i3D
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171515076

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.