PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 10 | 45--48
Tytuł artykułu

Powody zmiany krzywej popytu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Znajomość czynnika zmniejszającego popyt zawsze musi wynikać z przeprowadzonych badań. Np. Michael Porter wyróżnił pięć czynników, które decydują o zmianach na rynku. Są to: konkurencja wewnętrzna, zagrożenie wejścia nowych graczy, siła nabywców, siła dostawców i zagrożenie substytutami. Bezpośrednią przyczyną rezygnacji z zakupu jest brak chęci jego dokonania. I tu można wyróżnić aż dziewięć przyczyn, do których należą np. obniżenie dochodów klienta, kres mody na produkt lub markę czy spadek cen podobnych produktów konkurencyjnych. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
45--48
Opis fizyczny
Twórcy
  • MwP
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171515704

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.