Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Innovativeness of E-distribution : a Case Study on the Distribution of Ceramic Tiles
Języki publikacji
Abstrakty
Celem publikacji było przybliżenie czytelnikowi problematyki określanej terminem e-dystrybucja, a w jej ramach e-commerce. Spotykane jest również określenie handel elektroniczny lub e-handel. Jako przykład wybrano zagadnienie dystrybucji płytek ceramicznych w firmie Gres-Bud, w szczególności za pośrednictwem Internetu. Zostały przedstawione kwestie, jakimi zajmuje się e-dystrybucja, oraz następujące po sobie kolejno procesy, pozwalające dostarczyć klientowi zamówiony towar w jak najkrótszym czasie. (abstrakt oryginalny)
The aim of this article is to introduce the reader to e-distribution in the framework of e-commerce. The terms "electronic commerce" or e-commerce are common. As a case study, we focused on one company's (Gres-Bud) problems of distributing ceramic tiles, in particular through the Internet. The article presents issues relating to e-distribution, including consecutive processes, which allow the company to deliver the ordered goods to the customer as soon as possible. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
181--193
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi; absolwent
autor
- Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Bibliografia
- Blaik P. (2004), Logistyka, PWE, Warszawa.
- Brzeziński M. (2006), Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.
- Charlesworth A. (2007), Key concepts in e-commerce, Palgrave Macmillan.
- Chmielarz W. (2007), Systemy biznesu elektronicznego, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
- Czubała A. (2001), Dystrybucja produktów, PWE, Warszawa.
- Długosz J. (2009), Nowoczesne technologie w logistyce, PWE, Warszawa.
- Fechner I. (2007), Zarządzanie łańcuchem dostaw, Wyższa Szkoła Logistyki, Poznań.
- Gapys K. (2016), Logistyczny system dystrybucji płytek ceramicznych na przykładzie firmy Gres-Bud, inżynierska praca dyplomowa, Wydział Informatyki, Zarządzania i Transportu, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Łódź, maszynopis niepublikowany.
- Guziur P. (2010), Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm, Wydawnictwo Helion, Gliwice.
- Handel elektroniczny, http://stat.gov.pl/metainformacje/slownik-pojec/pojecia-stosowane- w-statystyce-publicznej/1778,pojecie.html, dostęp:10.07.2017.
- Interstitial, Wikipedia, https://pl.wikipedia.org/wiki/Interstitial, dostęp: 8.11.2017.
- Kapusta F. (2000), Logistyka, Wydawnictwo Terra, Poznań.
- Krawczyk S. (2000), Logistyka w zarządzaniu marketingiem, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław.
- Krzyżaniak S. (2002), Podstawy zarządzania zapasami w przykładach, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań.
- Leśniewska A. (2006), Reklama internetowa, Wydawnictwo Helion, Gliwice.
- Niemczyk A. (2007), Zapasy i magazynowanie, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań.
- Norris M., West S. (2001), E-biznes, Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, Warszawa.
- Rutkowski K. (2002), Logistyka on-line, PWE, Warszawa.
- Sikorski A., Kozłowski R. (2013), Nowoczesne rozwiązania w logistyce, Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
- Skowronek Cz., Sarjusz-Wolski Z. (2003), Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.
- Wieczerzycki W. (2005), Giełdy elektroniczne, [w:] M. Ciesielski (red.), Rynek usług logistycznych, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
- Wieczerzycki W. (2012), E-logistyka, PWE, Warszawa.
- Wojciechowski T. (2010), Dystrybucja i logistyka na rynku towarowym, Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171516700