Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
To już trzeci zbiór tekstów pt. New media and public relations opublikowany w 2017 roku pod redakcją Sandry Duhé z Southern Methodist University w Dallas. Poprzedni, o tym samym tytule - także według pomysłu i pod redakcją Duhé - ukazał się w 2012 r. i zawierał 33 artykuły poświęcone podstawom teoretycznym nowych mediów i public relations, użyciu nowych mediów i mediów społecznościowych (SM) w biznesie, polityce, w III sektorze, w służbie zdrowia, na uniwersytetach i w komunikowaniu kryzysowym. W nowym wydaniu New media and public relations znalazło się 30 materiałów w podobnym układzie, jednak z istotnymi różnicami: tym razem nie zmieściły się tematy polityczne, komunikowanie zdrowotne i PR na wyższych uczelniach, a w zamian pojawiły się zagadnienia etyki i aktywizmu. Oddzielna sekcja została poświęcona aktywizmowi w public relations prowadzonemu za pomocą nowych mediów. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
- Solis B., Breakenridge D., Putting the public back in public relations. How social media is reinventing the aging business of PR, Upper Saddle River 2009.
- Wright D., Hinson M., Tracking how social and other digital media are being used in public relations practice: a twelve-year study, "Public Relations Journal" Vol. 11, Issue 1 (June 2017), http://prjournal.instituteforpr.org/wp-content/uploads/PRJ-2017-Wright-Hinson-2-1.pdf [dostęp: 21.02.2018].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171518927