PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 54 | 319--332
Tytuł artykułu

Badanie zadowolenia pracowników na przykładzie placówki służby zdrowia

Warianty tytułu
The Implementation of Quality Management System in a Healthcare Institution
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Silna konkurencja spowodowała, iż organizacje chcące uzyskać bądź utrzymać przewagę na rynku zaczęły szukać skutecznych rozwiązań, mających na celu zatrzymanie dotychczasowych i pozyskanie nowych klientów. Aby sprostać temu wyzwaniu firmy musiały skupić się na dostosowaniu swojej oferty do ciągle zmieniających się wymagań klienta. Ale jak nadążyć za jego oczekiwaniami? Jest to bardzo możliwe, gdy organizacja postawi na inwestycję w jakość oraz wewnętrzne doskonalenie. Fundamentem takiej inwestycji są systemy zarządzania jakością zgodne z międzynarodową normą ISO9001, która umożliwia osiągnięcie oczekiwanego sukcesu. Niniejszy referat ma na celu zaprezentować ocenę postrzegania przez pracowników funkcjonowania systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001 w Specjalistycznym Szpitalu im. prof. Alfreda Sokołowskiego w Szczecinie. (abstrakt oryginalny)
EN
In these competitive times businesses that wish to succeed or to sustain their leading market position have been challenged to introduce changes in order to retain or win customers. In order to meet these challenges, businesses have to adjust to the changing requirements of the customer by investing in the quality of their services and focusing on internal development. What can guarantee success is the Quality Management System pursuant to the International ISO 9001 Norm. In this article, I will present data of the ISO 9001 Quality Management System gathered from employees of the Professor Alfred Sokolowski Hospital in Szczecin. (original abstract)
Rocznik
Tom
54
Strony
319--332
Opis fizyczny
Twórcy
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
  • Specjalistyczny Szpital im. Prof. A. Sokołowskiego w Szczecinie
Bibliografia
  • Bank J., "Zarządzanie przez jakość", Gebethner &S-ka, Warszawa 1997 r.
  • PN-ISO 9001:2009 System zarządzania jakością. Wymagania. Wyd. PKN, 2009 r.
  • PN-ISO 9000:2006 System zarządzania jakością. Terminologia i definicje. Wyd. PKN, 2006 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171520187

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.